علل ناتواني جنسي مردان و شيوههاي درمان آن

۲ بازديد

اختلال نعوظ و ناتواني جنسي از مشكلاتي است كه ميتواند قابل درمان باشد. كنترل شدن قند خون و بالا نرفتن آن نيز روي اختلال در نعوظ تأثير ميگذارد، بهطوريكه در مرداني كه قند خون بالايي دارند اختلال در نعوظ مشاهده ميشود كه از مشكلات جنسي به حساب ميآيد. زندگي افرادي كه به اين مشكل دچار شدهاند، بسيار تحت تأثير قرار ميگيرد و در موارد شديد نيز ممكن است زندگي زناشويي اين افراد از هم پاشيده شود.

اختلال نعوظ و ناتواني جنسي از مشكلاتي است كه ميتواند قابل درمان باشد. كنترل شدن قند خون و بالا نرفتن آن نيز روي اختلال در نعوظ تأثير ميگذارد، بهطوريكه در مرداني كه قند خون بالايي دارند اختلال در نعوظ مشاهده ميشود كه از مشكلات جنسي به حساب ميآيد. زندگي افرادي كه به اين مشكل دچار شدهاند، بسيار تحت تأثير قرار ميگيرد و در موارد شديد نيز ممكن است زندگي زناشويي اين افراد از هم پاشيده شود. در صورتي كه به هر يك از نشانههاي گفته شده در بالا دچار شديد بايد براي درمان خود اقدام كنيد و از متخصص درمان نعوظ كمك بگيريد. 3- مردي اظهار مي دارد كه عليرغم ميل جنسي بالا ولي آلتش سفتي واضح جهت دخول را ندارد و آلت حالت ژله مانندي پيدا مي كند. مصرف منظم چاي يا داروهاي گياهي حاوي جين سينگ با نظر پزشك مي تواند تا حد قابل قبولي، سردمزاجي آقايان را برطرف كند.

مطالب مرتبط: http://medicinal-plants.monoblog.ir/post-1.html

ناتواني جنسي، به انگليسي «impotence» به حالتي ميگويند كه مرد به علت آن نميتواند نعوظ خود را به مدت كافي براي انجام رابطه جنسي حفظ كند يا بهطوركلي نميتواند به نعوظ برسد. هر گونه مشكل جسمي يا رواني كه مانع رضايتبخش بودن رابطه جنسي براي دو طرف و ارضا شدن آنها ميشود را ناتواني جنسي گويند. در اين حالت در فرد قدرت ارضاء شدن و ميل براي ايجاد رابطه وجود دارد اما آلت تناسلي او به دليل بعضي مشكلات قادر به شق و راست شدن نيست كه به اين مشكل از مردي افتادن ميگويند. به اين نوع از ناتواني جنسي، ناتواني جنسي رواني ميگويند. به راست يا شق شدن آلت تناسلي مرد نعوظ ميگويند. ناتواني جنسي در بيشتر موارد بهصورت نعوظ ناقص يا حالتهاي ديگر نعوظ مشاهده ميشود كه در اكثر مواقع قابل درمان است. مشاوره آنلاين درمان مشكلات جنسي به عنوان مثال در صورتي كه فرد استرس دارد يا به افسردگي مبتلا شده است، نميتواند عمل دخول را انجام دهد. در هر حال ناتواني جنسي كيفيت زندگي فرد را تحت الشعاع قرار ميدهد و حتي مهمتر از آن گاهي نخستين علامت وجود مشكل جسمي يا رواني ديگري محسوب ميشود.

مطالعات انجام شده نشان مي دهد كه 60% مردان در در دهه پنجم عمر خود قادر به انجام فعاليت جنسي هستند ، ولي با رسيدن به دهه ي هفتم زندگي اين توانايي تنها در 33% آنها وجود دارد. استفاده از اين داروها بصورت روزانه يا دو ساعت قبل از نزديكي، ميتواند توانايي جنسي را افزايش دهد. 1- دلايل روحي رواني: دلايل روحي رواني: گاهي مشكلات با منشاء روحي و رواني يا عاطفي ميتوانند مرد را دچار ناتواني جنسي و اختلال نعوظ نمايند. هر چه مدت زمان بيماري ديابت در مردان افزايش پيدا كند، خطر ابتلا به اختلال در نعوظ نيز در اين افراد افزايش مييابد. علاوه بر اين در صورتي كه فرد به بيماريهاي از جمله آلتواسكلروز كه گرفتگي رگهاي خوني است، دچار شود نيز ممكن است اختلالاتي در نعوظ براي او به وجود بيايد. براي اين كه اين اندام جنسي به نعوظ برسد بايد بين قسمتهاي مختلف بدن هماهنگي به وجود بيايد. بلكه براي رسيدن به نعوظ بايد بين اعصاب محيطي و مركزي، مغز، عروق خوني وريدي و شرياني و ورود جريان خون به آلت تناسلي و خارج نشدن از آن، هورمونهاي خوني و روان فرد هماهنگي به وجود بيايد. اين شرايط ميتوانند روي نعوظ فرد اثر منفي بگذارند و او را از رسيدن به نعوظ باز دارند.

يكي از عواملي كه بر توانايي مغز اثر ميگذارد شرايط عصبي است. پژوهشگران آمريكايي مي گويند يكي از راه هاي افزايش ميل و توانايي جنسي در آقايان، كنترل قند و چربي خون آنهاست. خيلي ها فكرش را هم نمي كنند كه يك حبه سير بدبو بتواند باعث افزايش ميل جنسي آنها شود، در حالي كه متخصصان آمريكايي با تحقيق روي هزاران مرد متوجه شده اند، آن گروه از افرادي كه سير را بطور منظم در برنامه غذايي خود مصرف مي كنند، نسبت به ساير افراد از ميل جنسي بيشتري برخوردار هستند. افرادي كه دوست ندارند بهصورت حضوري از خدمات متخصصان سكس تراپي استفاده كنند و از بيان حضوري مشكل خود خجالت ميكشند، ميتوانند از خدمات غيرحضوري و آنلاين سايت پذيرش ۲۴ استفاده كنند و با كمك مشاوره آنلاين پزشك متخصص سلامت جنسي، به درمان مشكل خود بپردازند. نحوه استفاده از اين داروها به اين ترتيب است كه كمي قبل از هر بار رابطه جنسي،اين داروها توسط خود بيمار به داخل آلت تزريق ميگردند. وقتي تمام قسمتهاي گفته شده با يكديگر بهطور هماهنگ كار كنند، دو جسم اسفنجمانند كه در داخل آلت جنسي قرار دارند، پر از خون ميشوند كه باعث سفت و بزرگ شدن آلت تناسلي خواهند شد. دستگاه واكيوم با ايجاد مكش و خلاً در اطراف آلت تناسلي، باعث ورود خون به داخل آلت ميشود و پس از پر شدن آلت، كشي در ريشه آلت قرار ميگيرد كه مانع از تخليه خون در آلت خواهد شد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.