زالو درماني،معجزۀ طبيعت براي درمان انواع بيماري ها!

۳ بازديد

طبق بررسي محققان، خواص بزاق زالو عامل بازدارنده اي از تجمع پلاكت هاست و آنيزيم هاي موجود در آن به پيشگيري و كنترل سرطان كمك مي كند و در آزمايشي مشخص شده كه فوايد زالو، باعث كاهش سرعت سرطان ريه شده است. اما اين روش در مبتلايان به سرطان خون خاص توصيه نمي شود اما نشان داده شده است كه اين روش درماني اثرات سرطان ريه را تسكين مي دهد. وي با اشاره به اين كه استفاده از زالودرماني موثر تر از ۲ روش ديگر است، گفت:

طبق بررسي محققان، خواص بزاق زالو عامل بازدارنده اي از تجمع پلاكت هاست و آنيزيم هاي موجود در آن به پيشگيري و كنترل سرطان كمك مي كند و در آزمايشي مشخص شده كه فوايد زالو، باعث كاهش سرعت سرطان ريه شده است. اما اين روش در مبتلايان به سرطان خون خاص توصيه نمي شود اما نشان داده شده است كه اين روش درماني اثرات سرطان ريه را تسكين مي دهد. وي با اشاره به اين كه استفاده از زالودرماني موثر تر از ۲ روش ديگر است، گفت: از آنجا كه در برخي مواقع به رغم انجام عمل جراحي واريكوسل؛ مشكل مبتلايان حل نشده تصريح كرد: اما اين افراد نبايد نا اميد شوند؛ زيرا استفاده از طبي سنتي براي اين بيماران نيز مفيد واقع مي شود. اما امروزه از زالو در جراحي هاي ظريف استفاده مي كنند زيرا بزاق زالو حاوي پروتئين هايي است كه از لخته شدن خون جلوگيري مي كنند.

مطالب مرتبط: http://medicinal-plants.monoblog.ir/post-1.html

حسن اكبري متخصص طب سنتي در خصوص زالو مي گويد: زالو از نرم تنان آبزي نر و ماده است كه خود باروري دارد و معمولا در آب هاي خنك و راكد زندگي مي كند و تاكنون حدود ۶۰۰ نوع زالو توسط دانشمندان شناسايي شده است كه برخي خاصيت درماني دارند و برخي نيز سمي هستند. وي افزود: افراد براي زالو درماني بايد به متخصص طب سنتي مراجعه كنند كه متخصص طب سنتي مي تواند زالوي سمي را از نوع درماني آن تشخيص دهد، زالوهاي درماني بيش از ۱۰۰ نوع ماده موثر دارند كه يكي از آنها ماده ضد انعقاد هيرودين است. اين متخصص طب سنتي مي گويد: زالو درماني مي تواند ناباروري در مردان را درمان كند، همچنين زالو درماني كاهش احساسات و عواطف زناشويي را در مردان و زنان از بين مي برد و سردي روابط در بعضي از زوجين را نيز درمان مي كند. زالو درماني براي درمان بيماريهاي قلبي - عروقي بهكاربرده ميشود. متخصص طب سنتي مصرف فسفر( ماهي)- ويتامينA (چربي و كره حيواني، كاسني، گوجه فرنگي، زردآلو، زرده تخم مرغ و جوانه ها)- ويتامينE ( روغن كنجد، زيتون و جوانه ها)- ويتامين D( كشك، سنجد و مغز گردو) و مس ( حبوبات، موزو جوانه ها) را براي افزايش باروري در زنان و مردان موثر اعلام كرد.

وي افزود: اگرخون ناحيه اي كه زالو انداخته شده بند نيايد مي توان با گذاشتن خميري از زردچوبه و عسل خون ريزي را بند آوريم .زالو يكبار مصرف است و پس از استفاده از آن به كمك نمك آنها را مي كشيم . اكبري با بيان اينكه هر نقطه از بدن كه عفوني شده باشد مي تواند با زالو درماني ريشه كن شود،گفت: بسيار مشاهده شده كه به دليل فرو رفتگي ناخن شصت پا ، آن ناحيه عفونت مي كند كه اين افراد با هفته اي يكبار زالو درماني طي ۲ جلسه درمان مي شوند. وي تاكيد كرد: در بعضي موارد كه پزشك به دليل شرايط بيمار نمي تواند براي عمل جراحي قلب وي را بيهوش كند، اين بيماران مي تواند با مراجعه به يك متخصص و شروع زالو درماني تحت درمان موثر قرار گيرند همچنين بيماراني كه دچار گرفتگي عروق مغزي شده اند نيز مي توانند با زالو اندازي در ناحيه پشت گوش ،گردن و سر درمان شوند. اين صاحب نظر در خصوص تاثير ماده موثر هيرودين موجود در زالو عنوان كرد: اين ماده باعث رقيق شدن خون و رفع گرفتگي عروق خوني قلب و مغز و در نتيجه پيشگيري از سكته مي شود.

بدين شكل از بروز سكته هاي قلبي و مغزي پيشگيري مي شود. براي پيشگيري از بروز برخي مشكلات، هشت ساعت پس از آن در استراحت و آرامش باشيد. خواص زالو درماني براي پوست بسيار مشهور است. فوايد زالو درماني براي گردش خون نيز باعث شده است كه برخي از افراد از زالو درماني براي درمان طاسي و ريزش مو در پوست سر استفاده كنند. زالو درماني براي درمان از دست رفتن ناگهاني شنوايي ، التهاب مزمن گوش و وزوز گوش به كاربرده ميشود. گاهياوقات هم افراد به بزاق دهان زالو حساسيت دارند. دير زماني است كه زالو درماني در ايران رواج دارد اما چند سال است كه اين موجود كوچك كه خيلي ها از آن مي ترسند، به اميد عده زيادي از بيماران براي درمان تبديل شده است تا جايي كه اين موجود كرمي شكل كوچك، افراد مختلف از جمله بيماران قلبي و عروقي، ام اس و افرادي كه حسرت بچه دار شدن را دارند به دنبال خود كشانده است و كور سويي از اميد به درمان را در دل آنها روشن كرده است. در حال حاضر فرم هاي مصنوعي بزاق زالو وجود دارد، اما محققان دريافته اند كه استفاده از حداقل چهار زالو در يك جلسه مي تواند به كاهش خطر قطع عضو كمك كند

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.