گياهان مناسب براي سم زدايي و تصفيه ي خون بدن

۱ بازديد

خستگي، نفخ و پوست خشك و كدر مي توانند جزو علائمي باشند كه نشان مي دهند خون شما تميز نيست و حاوي برخي توكسينها است. لازم است كه رژيم سالم و مناسبي داشته باشيد و با مصرف برخي از نوشيدني ها به پاكسازي بدن و تصفيه ي خون كمك كنيد. كبد و كليههاي شما با از بين بردن مواد زائد پاكسازي بدن را به خوبي انجام ميدهند؛ بنابراين بهترين روش براي پاكسازي طبيعي خون اين است كه به هر طريقي به كليهها و كبد خود كمك كنيد عملكرد خود را به خوبي انجام دهند.

خستگي، نفخ و پوست خشك و كدر مي توانند جزو علائمي باشند كه نشان مي دهند خون شما تميز نيست و حاوي برخي توكسينها است. لازم است كه رژيم سالم و مناسبي داشته باشيد و با مصرف برخي از نوشيدني ها به پاكسازي بدن و تصفيه ي خون كمك كنيد. كبد و كليههاي شما با از بين بردن مواد زائد پاكسازي بدن را به خوبي انجام ميدهند؛ بنابراين بهترين روش براي پاكسازي طبيعي خون اين است كه به هر طريقي به كليهها و كبد خود كمك كنيد عملكرد خود را به خوبي انجام دهند. خون داراي مسئوليتهاي زيادي است، بنابراين عجيب نيست كه همه ما به دنبال راهي براي پاكسازي خون خود و از بين سموم آن هستيم. قبل از معرفي گياهان و دمنوش هاي تصفيه كننده ي خون چند ماده ي غذايي را يادآوري ميكنيم كه كمك زيادي به پاكسازي بدن تان ميكند. برخي انواع ماهي ها، مانند ماهي سالمون، تن و ساردين، حاوي مقدار زيادي اسيد چرب امگا ۳ هستند. در ادامه به غذاها و گياهاني اشاره ميكنيم كه براي حفظ سلامت و تقويت اين دو اندام حياتي، كبد و كليه ها، ضروري هستند. در ادامه گياهان مفيد براي تصفيه ي خون را ذكر ميكنيم. در ادامه اين مقاله همراه كلينيك ترك اعتياد پيام تندرستي باشيد زيرا قرار است راجع به اصلي ترين مرحله ترك اعتياد يعني سم زدايي صحبت كنيم و بهترين روش هاي سم زدايي بدن را بشناسيم.

به علاوه چگونگي مصرف اين سبزيجات نيز متفاوت است. ميزان آب كافي براي هر كس متفاوت است. كساني كه سم زدايي بدن انجام ميدهند ميزان انرژي و نشاط در آنها افزايش پيدا نموده، اما ممكن است كمي با اضافه وزن روبرو شوند.وي يادآور شد: ريشه گياه باباآدم فوق العاده پرخاصيت بوده كه اصليترين خاصيت آن سم زدايي بدن است و علاوه بر آن سبب كاهش ريزش مو و قند خون ميشود. مصرف نوشيدني سبز صبحگاهي ميتواند راهي عالي براي تحريك انرژي طبيعي بدون استفاده از نوشيدنيهاي كافئين دار باشد. البته لازم است كه براي مصرف هر نوع مكمل يا قرصي بتدا انظر پزشك تان را جويا شويد. زيرا تجربه ترك اعتياد در يك كلينيك با افراد متخصص كه از به روز ترين روش هاي ترك اعتياد استفاده مي كنند به مراتب راحت تر و اصولي تر از يك مركز ترك اعتياد نامعتبر است. يك قاشق عصاره ي آلووراي خالص را در يك فنجان آب جوش دم كنيد و سپس آن را صاف كرده و اجازه دهيد به مدت 5 دقيقه بماند. ميتوانيد روزانه تا دو فنجان دمنوش گياه باباآدم ميل كنيد و نتيجه را ببينيد.

اما براي افزايش سرعت اين روند ميتوانيد به گياه باباآدم اعتماد كنيد. اگر دچار بيماري كليوي هستيد، بايد ميزان مصرف غذاهاي پروتئيني خود را كم كنيد. اگر دچار مشكلي در كبد و كليههاي خود هستيد، حتما با پزشك مشورت كنيد تا يك رژيم غذايي سالم انتخاب كنيد و چايهاي گياهي مناسبي انتخاب كنيد. زنجبيل تازه يا پودر شده به غذا طعم ميدهد، به علاوه ميتوانيد آن را به شكل چاي مصرف كنيد. كشيدن سيگار، تنفس هواي آلوده، خوردن و نوشيدن و مصرف داروها از راههاي ورود سم به بدن ميباشد. بررسيها نشان داده اند نوشيدن قهوه خطر بروز سيروز كبدي را افراد مبتلا به بيماريهاي مزمن كبد كاهش داده و همچنين خطر بروز سرطان كبد را كاهش ميدهد. بيشترين مزيتهاي نوشيدن چاي سبز در افراي مشاهده ميشود كه روزانه ۴ فنجان چاي سبز مينوشند. يك رژيم غذايي سالم كه سرشار از ميوهها و سبزيجات است يك شروع خوب محسوب ميشود. به ياد داشته باشيد كه ماهي سرشار از پروتئين است. به گزارش ركنا، گنجاندن يك ليوان نوشيدني سم زدايي كننده در برنامه صبحگاهي مي تواند يك روش درماني مناسب باشد و مواد معدني و آنزيم هاي تخليه شده در بدن را بازيابي كند. بلوبري را نيز ميتوانيد به شكل تازه مصرف كنيد يا به غذاي خود اضافه كنيد.

ميتوانيد اين گياه را از عطاري ها تهيه كنيد. اين گياه را از عطاري تهيه كنيد و دمنوش آن را براي پاكسازي بدن تان از شر توكسينها مصرف كنيد. در اين عصرهاي سرد زمستاني يك فنجان دمنوش قاصدك ميل كنيد تا توكسينهاي بدن تان دفع شده و جريان خون تان بهبود يابد. ما توكسينهاي بدن را از طريق پوست و ادرار دفع ميكنيم. حتي امكان دارد سلولها از عناصري اشباع باشند كه بايد حتما از بدن دفع شوند. در هر دو روش مراحل ترك اعتياد تدريجي، سريع و فوق سريع وجود دارد. به گزارش گروه وب گردي خبرگزاري صدا و سيما، سموم موجود در بدن به دو دسته تقسيم ميشوند، دسته اول سمهاي گياهي و آفت كش ها، فلزات سنگين ناشي از آلودگي هوا، انواع دخانيات و آلودگيهاي صنعتي و دسته دوم سمومي كه از تجزيه مواد غذايي و داروها در بدن ايجاد ميشوند. ليموترش، انگور، پرتقال، گريپ فروت، آناناس، بري ها، كيوي، توت فرنگي و غيره. خون مسئول انتقال تمام مواد در بدن است، از اكسيژن گرفته تا هورمون ها، عوامل لخته كننده خون، قند و سلولهاي سيستم ايمني. تمام اين موارد عملكرد كليهها و كبد را تضمين

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.