آشنايي با خواص آب آلوئه ورا و طرز تهيه خانگي آن

۱ بازديد

همچنين مصرف مداوم آب آلوئه ورا سبب بهبود سلامتي سلول ها مي شود كه اين كار موجب قوي تر شدن سيستم ايمني مي شود. نوشيدن آن در اوايل صبح به شما كمك مي كند به طرق مختلف، اين اتفاق صورت بگيرد و موجب درمان مسائل گوارشي تا تميز كردن سيستم بدن مي شود. كافي است پوسته آن را جدا كنيد و قسمت ژلهاي آن را كاملا له كنيد و بر روي صورت بماليد.

همچنين مصرف مداوم آب آلوئه ورا سبب بهبود سلامتي سلول ها مي شود كه اين كار موجب قوي تر شدن سيستم ايمني مي شود. نوشيدن آن در اوايل صبح به شما كمك مي كند به طرق مختلف، اين اتفاق صورت بگيرد و موجب درمان مسائل گوارشي تا تميز كردن سيستم بدن مي شود. كافي است پوسته آن را جدا كنيد و قسمت ژلهاي آن را كاملا له كنيد و بر روي صورت بماليد. بنابراين خانمها بايد بهدنبال بهترين نوشيدني در دوران بارداري باشند تا علاوه بر رفع عطش و جلوگيري از كمآبي بدن، مواد مغذي اساسي را به بدن برسانند. ميوه ژلهاي آلوورا خاصيت خنككنندگي و ضدالتهابي دارد، بنابراين بهترين درمان براي كاهش درد، ورم زخمها و سوختگيهاي پوست است. با اين حال، قبل از انتخاب آب آلوئه ورا براي درمان كلسترول بالا پيشنهاد داريم با يك متخصص بهداشت صحبت كنيد. در اين مقاله با ما همراه باشيد تا درباره طرز تهيه نوشيدني آلوورا و خواص آن صحبت كنيم.

مطالب مرتبط: http://medicinal-plants.monoblog.ir/post-1.html

طرز تهيه ماسك آلوورا براي پوست نيز بسيار ساده است. در طرز تهيه آبميوه آن كافي است، يك ساقه متوسط از برگ آلوورا انتخاب كنيد، پوسته ضخيم و سبز رنگ آن و تيغهها را كاملا جدا كنيد. ميوه آلوورا خوراكي در واقع قسمت ژلهاي داخل پوسته ضخيم آن است كه در كنترل قند خون و چربي افراد ديابتي موثر است. آلوئه ورا از يك پوسته ضخيم به رنگ سبز تيره تشكيل شده است و داخل آن ژل زرد رنگي وجود دارد كه براي تسكين درد و التهاب پوستي استفاده ميشود. شما ميتوانيد از قسمتهاي ژلهاي آلوورا براي تهيه دتاكس واتر نيز استفاده كنيد و هر روز ناشتا بنوشيد. قسمت ژلهاي آن را خرد كنيد و به همراه يك فنجان آب در مخلوطكن بريزيد و حدود 3 دقيقه آنها را كاملا تركيب كنيد. اين ماسك كراتينه طبيعي را حتما امتحان كنيد. شما مي توانيد اين درمان طبيعي را در خانه امتحان كنيد. اين امر به درمان و كنترل ديابت و چاقي كمك ميكنه. آب آلوئه ورا مي تواند توليد بيش از حد كلسترول را كنترل كند. اگر شما در حال كنترل مصرف قند خود هستيد، آب آلوئه ورا انتخابي سالم است.

اگر يبوست داريد يا مشكلي با يبوست مكرر داريد، سعي كنيد آب آلوئه ورا را به رژيم روزانه خود اضافه كنيد. آبميوه آلوورا ميتواند باعث هيدراته شدن بدن و رفع يبوست شود. نوشيدن آبميوه آلوورا، تاثيري شبيه به فوايد آب ناشتا براي بدن دارد و به همين دليل باعث لاغري ميشود. اين آب را در هر قسمت از خانه تان براي كشتن باكتري اسپري كنيد و در يك محيط امن نفس بكشيد. شيوه هاي غير بهداشتي به رشد باكتري در خانه شما كمك مي كند كه فقط با آب آلوئه ورا مي توانيد با آن مبارزه كنيد. براي اطمينان از زندگي سالم، شما نياز به يك خانه و محيط زيست بدون ميكروب و باكتري داريد. با توجه به اينكه آلوئه ورا، مركبات و سركه سرشار از مواد معدني و ويتامين هايي هستند كه بدن به آن نياز دارد، نتيجه مي گيريم كه مصرف مواد معدني و ويتامين هاي موجود در آن، خواص بسياري را به بدن اضافه مي كند. از آنجا كه آب آلوئه ورا و تركيب سركه براي سلامتي بسيار مفيد است، اين يك جايگزين ايده آل براي مكمل ها و مواد شيميايي است كه مي تواند حاوي سموم ديگري باشد كه بدن به آن نياز ندارد.

به همين دليل است كه شما نياز به يك نوشيدني پر انرژي و پايدار كه آب آلوئه ورا است داريد. توجه داشته باشيد كه انتخاب هاي ناسازگار رژيم غذايي به سرعت ميزان انرژي شما را كاهش مي دهد. همچنين لازم به ذكر است كه بدانيد در سال هاي اخير آژانس ايمني مواد غذايي اروپا در زمان مصرف اين گياه تاكيد كرده كه نبايد شيره تلخ زرد رنگ اوليه در زمان جدا كردن برگ را استفاده كرد و فقط بايد ژل شفاف مركز برگ را استفاده كرد. در حالي كه دانشمندان هنوز اين مطالعات را در انسان بازنگري نكرده اند، محدود كردن مصرف آلوئين ممكن است يك اقدامات پيشگيرانه خوبي باشد.به گفته يك مركز تحقيقاتي، نوشيدن آب آلوئه ورا همچنين ممكن است باعث ناراحتي معده و عدم تعادل الكتروليت شود. برگ آلوئهورا حاوي مقدار بسيار كمي از آلوئين است. در نتيجه، بسياري از توليد كنندگان آب آلوئه ورا محتواي آلوئين را از توليدات خود جدا كردند. تحقيقات نشان مي دهد كه رابطه بين افزايش محتواي روده و تحريك پريتاليست، كه به شما كمك مي كند طبق معمول مدفوع را تحمل كنيد. آبميوه آلوورا را با روغن نارگيل مخلوط كنيد و از آن بهعنوان ماسك مو استفاده كنيد. قرن ها پيش مردم به خواص تركيبات استخراج شده اين گياه پي بردند و براي مصارف مختلف از آن بهره مي بردند

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.